ב-des sen מאמינים ש"טקסים יומיומיים פשוטים מטפחים קשר עם העצמי ועל ידי האטה, הרגעים הקטנים יותר של החיים הופכים ליפים יותר." בראיון ל-trendland הם אומרים: "וואבי-סאבי היא פילוסופיה בודהיסטית עתיקה שמתורגמת ל"חוכמה בפשטות טבעית". "הפילוסופיה שלנו כוללת התייחסות לכוכב היפה שלנו ולאנשים שעליו בכבוד. הבגדים עשויים מפשתן צרפתי טהור. הוא היפואלרגני באופן טבעי ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות ייחודיות ומתכלה ב-100%. כל הבדים משתמשים בצבעים טבעיים בעלי השפעה נמוכה, שאושרו על ידי תקן Oeko-Tex 100"."אנחנו מקווים שהאוסף נותן לנשים רשות להאט את הקצב ולטפח את הטקסים היומיומיים שלהן שיובילו לאושר גדול יותר".

אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל צפיתי בסרטון ביוטיוב על דירה בסגנון וואבי סאבי ופשוט התאהבתי.

הרדיפה אחר שלמות כל כך מתישה שזה היה מרענן להבין שדווקא באי שלמות אפשר למצוא את היופי האמיתי. משהו משך אותי אל אווירת הוואבי סאבי וכל צורת ההסתכלות על הסביבה שלי השתנתה. השולחן הכי סמרטוטי שיש לי בבית נהפך לפריט החביב עליי ביותר. נסעתי לעוספיה/דליית אל כרמל ורכשתי כמה כדים יפים וא-סימטרייים, סילקתי את כל הדברים המיותרים שחשבתי שמקשטים לי את הבית ועכשיו אני פשוט מאושרת להסתכל סביבי.



תודה למשתלת שלומית על הכדים ולמשתלת עולם הצמחים
בקריית ביאליק על הצמח הנפלא

במסורת האסתטיקה היפנית, ואבי-סאבי היא השקפת עולם המתרכזת בקבלת הארעיות וחוסר השלמות. האסתטיות מתוארת לעיתים כיופי ש"אינו מושלם, ארעי וחסר", כך שהדבר הפגום הופך למושלם משום שאיננו מושלם. המושג נגזר מבודהיזם המורה על ארעיות.

מאפייני אסתטיקת הוואבי-סאבי כוללים א-סימטריה, חספוס, פשטות, צניעות, אינטימיות, והערכה של יושר תמים וטבעי בעצמים ותהליכים. חשבו על צורות לא סדירות, עצים וצבעים בלויים, הדגשים דקורטיביים ורהיטים בעבודת יד.

וואבי מתייחס לחיים בצניעות ובפשטות תוך כדי אחדות עם הטבע, בעוד שסאבי מוגדר כיכולת לקבל את מחזור החיים של כל דבר כפי שהוא - פגמים והכל.