Playbabe הוא פרויקט ללא מטרות רווח התומך בעמותות פמיניסטיות שונות שמשתמשות לעתים קרובות בלוחות שנה כדי לגייס כספים. לוח השנה שלה לשנת 2022 גייס כספים עבור En Avant Toutes, שפועלת למען שוויון מגדרי וסיום האלימות נגד נשים ואנשי הלהט"ב לוח השנה של Playbabe לשנת 2023, הכולל 12 צילומים ייחודיים, תורם 100 אחוז מרווחי המכירה להידרה ברלין, הדוגלת בזכויות עובדי מין.


בסוף לא הצלחתי לתחמק מזה וגם אני זכיתי לחלות בקורונה. ביום חמישי הלכתי לקבל חיסון וביום שישי התחילו התסמינים. כנראה שנדבקתי לפני שקיבלתי את החיסון. הבוקר התעוררתי וכבר לא היה לי חום שזו הקלה רצינית לחרדות שליוו אותי מאז שחליתי ואני מרגישה הרבה יותר טוב. בעיקר מבחינה נפשית. ביום שבת הלכתי לעשות בדיקה רשמית כי רציתי לקבל את התרופה נגד קורונה אבל אני מחכה ומחכה ואין ישועה. דיברתי עם רופאת המשפחה ביום ראשון והיא אמרה שאישרו לי את התרופה וש"יודיעו לי" לאיזה בית מרקחת לשלוח מישהו לאסוף אותה. זה לא קרה, פשוט לא קרה וחבל על הזמן (והאנרגיה שלא היתה לי) שבזבזתי על כל הסיפור הזה ועל האובססיה שנכנסתי אליה בקשר לתרופה. טוב, אז לאט לאט אני חוזרת לעצמי. המחלה הזאת זה כמו להתהלך בערפל. בלי טעם וחשק לכלום.

 ..................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................

"ערסלים בחינם בכל מקום. ממש נס!"

 תמונות של אוהדי מונדיאל 2022.

 טריק של גוגל: תלחצו על האייקונים שמופיעים בצד הימני של העמוד למעלה.



 אוסף של קיצורי מקשים עבור אפליקציות Mac, תוכניות Windows ואתרי אינטרנט.




 The guardians סדרת הצילומים של ולדימיר אנטקי "השומרים" מציגה בעלי חנויות מכל העולם מוקפים במוצרים שלהם. אנטקי מאמין שמקדשים אלו הם הלב והנשמה של כל עיר.



▩ אולי תפסיקו לרקוד ותתחילו לעבוד!


▩ ציר זמן מונפש של הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בין השנים 2003-2022.