סדנאות יצירה לילדים בהשראת חג החנוכה במתחם חוצות המפרץ אאוטלט: קישוט חנוכיות עץ, מובייל סביבונים, עיצוב פאזלים לחנוכה, הכנת סופגניה דקרטיבית מחימר ועוד....


במהלך חופשת חנוכה, יערוך מתחם חוצות המפרץ אאוטלט, הפנינג יצירה חגיגי לילדים, שיפעל למשך 6 ימים החל מיום שלישי הקרוב ה - 20.12 עד ה26.12 שיפעל בין השעות 11:00-18:00 בימי חול שישי 10:00-14:00, שבת – 11:00-18:00 - פתוח לקהל הרחב – ללא תשלום.

ההפינינג יכלול מגוון רחב של סדנאות יצירה מגוונות לילדים, כמו: קישוט חנוכיות עץ, מובייל סביבונים, עיצוב פאזלים לחנוכה, הכנת סופגניה דקרוטיבית מחימר ועוד. בנוסף, תוצב פינת ציור לילדים שתיפעל במהלך חופשת החנוכה בין השעות 11:00-19:00 ומתנפחים ברחבי המתחם.  הכניסה פתוחה לקהל הרחב – ללא תשלום!

 אוסף תמונות של להקות (הייתי חייבת לבדוק בגוגל אם באמת היו כאלה :) "כדי להקים להקה צריכים הרבה יותר דברים מאשר רק ליצור מוזיקה. צריכים לכתוב שירים מעולים, להזמין הופעות, לצאת לסיבובי הופעות, לקדם את עצמכם והכי חשוב, ליצור תדמית. אנחנו בכנות לא יודעים כמה טובות רוב הלהקות האלה מבחינה מוזיקלית, אבל מבט אחד בתמונות הלהקה המביכות עד כאב אומר לנו את כל מה שאנחנו באמת צריכים לדעת". 

 סרטון האנימציה החדש לשיר של הביטלס Here, There, and Everywhere עוצב על-ידי Trunk Amimation שבו אמנים מציירים על פריימים של וידאו, ויוצרים תנועה ייחודית מצוירת ביד. סרטון יפהפה! [הקישור מ-mossandfog].

 צילומי חלל ברטרו של הצלם Frank Moth.

▩ בראד פיט לפני שהוא נהיה מפורסם.


 החייט - תרבות ובלבול נפגשים ברחוב בברוקלין בסרט הקומדיה הקצר של גורדון גרינברג [הקישור מכאן]. 


 ..................................................................................................................................................