אפשר לגור אחרת - מגמת המגורים בבתי עץ קטנים מתרחבת בכל האזורים הכפריים והעירוניים בעולם. הם מהווים פתרון סביר ומודע לסביבה לפתרונות הדיור היקרים יותר ויכולים להציע ניידות לאוכלוסייה הולכת וגדלה של אנשי מקצוע צעירים. בתים קטנטנים מגיעים בצורות וגדלים רבים - מדירות מיקרו וחללי משרדים, וכלה בבקתות על גלגלים ונגררים. 

ראו גם הבתים של העתיד.


Girl with Pigeons, 1942, oil on canvas

 Morris Hirshfield - מהגר שזכה להצלחה כחייט ואחר כך מעצב נעליים לפני שהפך לאמן. עבודתו זכתה לשבחים על ידי הסוריאליסטים המובילים ופטרוני האמנות העיקריים של אותה תקופה. בעוד הירשפילד צייר רק 70 ומשהו יצירות בחייו, הוא פיתח סגנון ייחודי ועקבי, שהתמקד בהצגת נשים ובעלי חיים. הוא לא הסתמך על דוגמניות אלא על זכרונו, ולפעמים על גלויות או הדפסים אחרים [הקישור מכאן].



   Instagram / Eri Imamura - לכל התלבושות יש סיפור מאחוריהן [הקישור מכאן].



 בתיק העבודות המרשים של Libby Vanderploeg, תמצאו דמויות כיפיות, מעצימות וסגנון אנימציה מקסים, האיורים הפשוטים שלה מתעוררים לחיים לעונת החגים [הקישור מכאן].




  אל תצפו שזה יהיה זמין מחר, - גברת ז'אן קונרד, הנציגה המסחרית של חברת Mansfield Telephone Co. מחזיקה את הטלפון האלחוטי בגודל כיס, שאנשי מנספילד יישאו איתם יום אחד. הטלפון עדיין בשלב הפיתוח ו"רחוק בעתיד". אומר קטדריק האנטסמן מחברת Mansfield: "הטלפון הזה נמצא רחוק בעתיד מבחינה מסחרית. נכון לעכשיו, מדובר בפיתוח מעבדתי והוא בר ביצוע ומאפשר לספק לבצע ולענות לשיחות בכל מקום שהוא. ל'טלפון הטלוויזיה' תהיה גם מערכת שידור, חתימת כותב ורשמקול שיחות. הטלפונים החדשים מוצגים בתערוכת הבית והפרחים בקולוסיאום. מה דעתכם על זה?