בוקר טוב, יום נפלא ויום נהדר להליכת הבוקר שלי (5 ק"מ). בגיל שלי חייבים לנוע, חייבים ללכת ואני יכולה להעיד שזה עושה לי מצב רוח נהדר. אני והשירים באוזניות - מה יכול להיות טוב מזה. קצת מעונן אבל כבר אין את הרוחות הנוראיות שהיו בימים האחרונים, אז יאללה אני בדרך החוצה.
 

זה לא המקדונלד'ס הטיפוסי. זה למעשה מיצב אמנותי שיצרה Lucy Sparow וכל הדבר עשוי לבד. צפו באינסטגרם...


  קדימה - אנימציות מנייר של Charles Young 

 בנות בבגדי ים של יפן הישנה - בעיקר תמונות של  GEISHA ו-MAIKO מתחזות ליפיפיות רחצה בתקופת מייג'י וטאישו של יפן העתיקה.


 אלו הן מודעות מרלבורו אותנטיות שהופיעו בעיתון "Saturday Evening Post" (ואולי גם במקומות אחרים) בשנות החמישים שמעודדות נשים לעשן.

מוזיאון ה"שיכונים של פעם" בניו-יורק באתר TKSST.

▩ TKSST הוא אוסף עטור פרסים של למעלה מ-5,000 סרטונים ידידותיים לילדים, שנאספו עבור מורים והורים שרוצים לשתף מדיה חכמה ומשמעותית יותר בכיתה ובבית. תמצאו שם גם מבחר ידידותי למבוגרים. רק חבל שהאתר באנגלית.

▩ Between the Bars היא פלטפורמת בלוגים לאנשים בכלא, שדרכה יכולים אמריקאים שנמצאים בכלא לספר את סיפורם בכתיבה, בצילומים ובציורים ▩ להיות בסדר עם לא להיות יוצא דופן ▩ אתגר 10 שנים: כיצד השתנו אתרים פופולריים.